Szukaj
Aktualności
Sortowanie
  • Top 10 Impulsu - kwiecień 2017

 

Bestsellery edukacyjne Impuls – kwiecień/maj 2017


poleca ImpulsTop 10 Oficyny Wydawniczej Impuls, notowanie bestsellerów na koniec kwietnia i połowę maja 2017 r. W mijającym okresie naszą najpopularniejszą książką został publikacja Małgorzaty Mikszy Zrozumieć Montessori

Drugie i trzecie miejsce zajęła nowa seria kart pracy Jadwigi Stasicy do języka polskiego i matematyki dla klas I - III oparta na nowej podstawie programowej.

Gratulujemy i zachęcamy rekomendacją do lektur!

 

Zrozumieć Montessori

ImpulsZrozumieć Montessori

Małgorzata Miksza

Monografia jest bez wątpienia lekturą obowiązkową dla rodziców, którzy chcą dać dzieciom wszystko, co najlepsze, a niekoniecznie posiadają wykształcenie pedagogiczne. Lektura pomoże uniknąć błędów wynikających z niewiedzy i nieznajomości pewnych procesów znamiennych dla kolejnych czterech faz rozwoju dziecka. W tak ważnych kwestiach nie warto ufać poradnikom pisanym przez niesprawdzonych autorów i warto skierować swą uwagę na dzieło specjalisty. Takie właśnie jak polecana książka..więcej

Zadania dla asów Klasa 1 - 3 - Matematyka

 2. Zadania dla Asów. Klasy 1 -3 - Matematyka

Jadwiga Stasica

Jadwiga Stasica i Oficyna Wydawnicza "Impuls" polecają nowe karty pracy, ćwiczenia dodatkowe do matematyki  dla klas 1-3 dla 6, 7, 8 i 9-latków. Ćwiczenia te rozwijają spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i porównywania, logiczne myślenie, pamięć, samodzielność, dokładność. Podczas pracy z ćwiczeniami rozwija się u dziecka również sprawność manualna.
Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
.. 
więcej

Język polski

 3. Zadania dla Asów. Klasy 1 -3 - Język Polski

Jadwiga Stasica

Jadwiga Stasica i Oficyna Wydawnicza "Impuls" polecają nowe karty pracy, ćwiczenia dodatkowe do języka polskiego dla klas 1-3 dla 6, 7, 8 i 9-latków. Ćwiczenia te rozwijają spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i porównywania, logiczne myślenie, pamięć, samodzielność, dokładność. Podczas pracy z ćwiczeniami rozwija się u dziecka również sprawność manualna.
Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
..
więcej

Jak przez wiersze

4. Jak przez wiersze ortografia szybko nam do głowy trafia

Barbara Dyl

Jest to zbiór rymowanych wierszyków poświęconych zasadom ortografii polskiej. Każdy z nich zawiera cenne wskazówki dla małego czytelnika-ucznia klas I-III i wyjaśnienia jak, kiedy i dlaczego należy pisać i jaką zasadę stosować, aby pisownia była poprawna... więcej

Rehabilitacja społeczna i zawodowa dorosłych osób autystycznych

 

5. Rehabilitacja społeczna i zawodowa dorosłych osób autystycznych 

Joanna Buława-Halasz

Autorka pisze o mechanizmie narzucania przez terapeutów swego habitusu podopiecznym, co przecież doskonale wpisuje się w teorię przemocy symbolicznej; tu także bije źródło znacznej części niepowodzeń dorosłych z autyzmem. Autorka przestrzega jednak wyraźnie przed moralizatorskim odczytem jej książki; podkreśla teoretyczny, w zamierzeniu obiektywny charakter swych rozważań. Lektura obowiązkowa nie tylko dla osób na co dzień związanych z tematem autyzmu wśród dorosłych...  więcej

Edukacja. Korzenie – źródła – narracje

6. Edukacja. Korzenie – źródła – narracje

Aleksander Nalaskowski

Książka jest niewielkiej objętości. Niech jednak ta fizyczność, w połączeniu z lekkim językiem, który ma już chyba status znaku firmowego autora, nie zmyli czytelnika. Lekki język zwodzi i uwodzi, ale to trudna książka, w której każde słowo jest ciężkie i nie ma słów niepotrzebnych. Wydają się dobrane z największym namysłem i precyzją, bez cienia przypadkowości, aby znaczyły to, co – wedle intencji piszącego – znaczyć powinny... więcej

Pedagogika przeżyć Praktycznie


7.
Pedagogika przeżyć Praktycznie

Rafał Ryszka

Publikacja Rafała Ryszki stanowi unikat na rynku wydawniczym – jest zaledwie drugą pozycją dotyczącą pedagogiki przeżyć w polskiej literaturze. Niniejsza książka porusza temat niezwykle istotny z punktu widzenia współczesnej pedagogiki i stanowi ważny wkład w rozwój szerokiego nurtu edukacji przygodowej – outdoor eduaction, adventure education czy pedagogiki przeżyć – który od kilku lat stopniowo zyskuje coraz większą popularność w Polsce... więcej

Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz

8. Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz

Krzysztoszek Grażyna, Piszczek Małgorzata

Materiał przeznaczony jest do ćwiczeń prawidłowej wymowy głosek s, z, c, dz w wyrazach w nagłosie, śródgłosie i wygłosie; wyrażeniach i całych zdaniach. Opracowany materiał jest przeznaczony dla logopedów i rodziców do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Materiał ułożono zasad logopedycznych... więcej

Opowieści

9. Opowieści o Czujątkach

Joanna Bogudał-Borkowska

Emocje to trudny temat. Chętniej podejmowany, gdy mowa o zadowoleniu, dumie, radości. Niezbyt ochoczo, gdy przychodzi się bać, wstydzić czy złościć. Bo czyż ktoś, składając życzenia, pokusiłby się o sformułowanie: „aby twoja złość dawała ci siłę”? lub „byś potrafił wyjść naprzeciw lękom”? Życzymy raczej szczęścia, pomyślności, sukcesów... więcej

Dźwięki mowy


10. Dźwięki mowy

Alicja Maurer

Polecany podręcznik jest dla nauczycieli nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego, ale również logopedów, pedagogów szkolnych, psychologów, rodziców i studentów. Zawiera przykładowy wykaz literatury dziecięcej, który pomoże rodzicom i nauczycielom wprowadzić dzieci w świat dźwięków mowy poprzez organizowanie proponowanych zabaw słownych. Ćwiczenia z rymami koncentrują uwagę dziecka na dźwiękach rymujących się słów... więcej 
 

 


Wysyłanie komentarzy jest dostępne dla użytkowników zalogowanych. Zaloguj się i dodaj komentarz.

 Logowanie


Wróć

Odwiedziło nas użytkowników
Copyright © 2015 IMPULS Oficyna Wydawnicza
Powered by CONSIT

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się