Cabała M., Szyszka K., Bala J., Giese-Szczap K.

Cabała Monika

Monika Cabałamagister filologii polskiej, neurologopeda, wykładowca akademicki, pracuje w krakowskim szpitalu klinicznym oraz w szkole podstawowej; współautorka książki Mutyzm wybiórczy. Trzy spojrzenia, artykułów naukowych; aktywnie propagująca tematykę mutyzmu wybiórczego, którym zajmuje się od siedmiu lat; w trakcie zbierania materiałów do pracy doktorskiej.

 

Szyszka Katarzyna

pedagog, nauczyciel dyplomowany z ponad trzydziestoletnim stażem pracy, specjalista z zakresu diagnozy i terapii pedagogicznej; pracuje głównie z dziećmi w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, a także z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym z różnorodnymi zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi; pracuje w poradni psychologiczno - pedagogicznej, gdzie prowadzi punkt konsultacyjny dla rodziców dzieci z mutyzmem wybiórczym oraz nauczycieli, a także grupę wsparcia dla rodziców dzieci z tym zaburzeniem.

 

Bala Joanna

magister psychologii w zakresie psychologia kliniczna, nauczyciel dyplomowany w Zespole Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Cieszynie oraz w Przedszkolu nr 2 – Integracyjnym w Cieszynie, wykładowca WSB w Dąbrowie Górniczej oraz RODN „WOM” w Bielsku-Białej, psycholog specjalizujący się w diagnozie i terapii dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz w pracy z rodzinami; prowadzi porady i konsultacje, grupy terapeutyczne dla dzieci lękowych, zahamowanych emocjonalnie – w tym z mutyzmem wybiórczym, a także dla ich rodziców; autorka i współautorka programów edukacyjnych i terapeutycznych, innowacji pedagogicznych, narzędzi diagnostycznych oraz pomocy dydaktycznych.

 

Klaudia Giese-Szczap

Klaudia Giese-Szczapspecjalistka psychologii klinicznej. Pracuje w pilskim Zespole Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych i Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym „Tęczowa Kraina”. Współpracuje z Ośrodkiem Diagnostyki Neuro­rozwojowej i Rehabilitacji, a także z Centrum Diagnozy i Terapii BBJ w Pile. Jest współautorką książki Mutyzm wybiórczy w praktyce terapeutycznej i autorką bajek ze zbiorów: Bajeczki Haneczki i Las nadziei. Prowadzi własną stronę na Facebooku. Ma wieloletnie doświadczenie w terapii dzieci i młodzieży, pracuje również z osobami dorosłymi.

Niepoprawna optymistka, pasjonatka biegania na coraz dłuższe dystanse. Wierzy, że ludzie są z gruntu dobrzy. Prywatnie mama dorosłej córki, szczęśliwa żona i opiekunka kota.

 

Kiepiela-Koperek Aneta

pedagog, logopeda dyplomowany, neurologopeda, absolwentka: WSP w Słupsku w zakresie Pedagogiki Resocjalizacyjnej, UAM w Poznaniu w zakresie Pedagogiki i Studiów Podyplomowych w zakresie Pedagogiki Specjalnej – Logopedii; pracuje w przedszkolu i szkole podstawowej; prowadzi własny gabinet logopedyczny, a także szkolenia dla Rad Pedagogicznych i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych z diagnozy i terapii mutyzmu wybiórczego.

 

Miękina-Pindur Jadwiga

doktor nauk humanistycznych, oligofrenopedagog, diagnosta i terapeuta pedagogiczny, dyrektor Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Cieszynie, wykładowca WSB w Dąbrowie Górniczej; prelegentka krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych; jej zainteresowania oscylują wokół problematyki mutyzmu, różnych form terapii, literatury, pamiętnikarstwa oraz regionalizmu związanego ze Śląskiem Cieszyńskim; autorka i redaktor kilkudziesięciu publikacji (w tym artykułów naukowych i opracowań).

 

Młynarska Iwona

dyplomowana nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej z trzydziestopięcioletnim stażem; bardzo cieszą ją sukcesy, które odnoszą dzieci, ich radość, uśmiech, szczerość oraz odkrywanie ich talentów; „małe zwycięstwa” są motorem do dalszego działania; jej priorytetem jest wydobycie z każdego ucznia potencjału, który w nim drzemie oraz rozwijanie jego kreatywności; od wielu lat prowadzi kółko teatralne; cały czas skupia się na zdobywaniu nowych umiejętności i dba o nieustanny rozwój zawodowy.

 

Pilch Alicja

magister, dyplomowany terapeuta behawioralny o uprawnieniach do terapii i edukacji dzieci i młodzieży z całościowymi i parcjalnymi zaburzeniami rozwoju, pedagog, oligofrenopedagog, członek SMIRA Professionals, ACBS Polska, ACBS Europe oraz Polskiego Towarzystwa Terapii Dialektyczno-Behawioralnej; były nauczyciel akademicki Kolegium Nauczycielskiego w Wałczu i pracownik Poradni Zdrowia Psychicznego w Pile; od 2010 roku właściciel i terapeuta główny Specjalistycznej Pomocy Terapeutycznej „Alice in Wonderland” z siedzibą w Tychach; staż zawodowy odbywała w MSCD Dublin, Irlandia, staż terapeutyczny w CDIT Sopot; od 2015 roku współpracuje z zespołem naukowym NNB.project przy UŚ w Katowicach, a od 2017 roku z VERSO Centrum Pomocy Psychologicznej Terapii i Edukacji w Tychach.

 

Szczęśniak Sylwia

mama dziecka z mutyzmem wybiórczym aktywnie poszerzająca wiedzę na temat tego zaburzenia lekowego.

Jest 1 tytuł.

Pokazano 1-1 z 1 pozycji

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło