Szukaj
Nasi Autorzy
Adamek Irena Kuruliszwili Sergo

dr – starszy wykładowca w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Dyrektor Instytutu Rozwoju Służb Społecznych. Zainteresowania badawczo-naukowe autora to wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie kształcenia dorosłych i rozwiązywania problemów społecznych oraz pedagogiczno-wychowawcze i socjologiczne aspekty TI.

 

Informacje o autorach


Alicja Baum, dr – adiunkt w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Absolwentka kierunku pedagogika specjalna. W 2011 roku obroniła pracę doktorską łączącą zagadnienia pedagogiki specjalnej i technologii informacyjnej. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół dwóch zagadnień: środowiska rodzinnego ucznia zdolnego oraz wykorzystania TIK w edukacji specjalnej.

 

Daniel Kantor, mgr – asystent w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Absolwent kierunków pedagogika specjalna oraz informatyka. Do zainteresowań badawczych autora należy wykorzystanie technologii informacyjnej w dydaktyce przedmiotów ogólnokształcących, kształtowanie tzw. kompetencji informacyjnych oraz społeczne aspekty zjawiska rozwoju technologii komputerowych.

 

Joanna Łukasiewicz-Wieleba, dr − adiunkt w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. W obszarze jej pracy naukowej znajdują się metodyka informatyki i teoria twórczości. Od wielu lat zajmuje się także problematyką ucznia zdolnego; jest autorką wielu publikacji i realizatorką projektów badawczych z tego zakresu. Współpracuje z WCIES, prowadząc dla nauczycieli warszawskich szkół szkolenia z pedagogiki zdolności.

 

Anna Róża Makaruk, dr − adiunkt w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Zainteresowania badawczo-naukowe autorki dotyczą sposobów identyfikacji i rozwijania zdolności uczniów oraz kształcenia informatycznego na różnych poziomach edukacyjnych.


Justyna Wiśniewska, mgr − absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej, obecnie asystent w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości APS. Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół problematyki komputerowego wspomagania nauczania oraz wykorzystania e-learningu w edukacji ucznia zdolnego. Jest współautorką książek z zakresu grafiki komputerowej i technologii informacyjnej oraz autorką artykułów o tematyce pedagogicznej.

 

Maria Trzcińska-Król, dr – adiunkt w Zakładzie Metodologii i Pedagogiki Twórczości Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w War­szawie. Zainteresowania naukowo-badawcze autorki koncentrują się w obszarach: edukacji medialnej; mass mediów, hipermediów i multimediów; problema­tyki ucznia zdolnego i twórczego; współpracy szkoły ze środowiskiem rodzinnym ucznia.

 

 



Powrót
Wróć do autorów

Odwiedziło nas użytkowników
Copyright © 2015 IMPULS Oficyna Wydawnicza
Powered by CONSIT

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się