Szukaj
SZCZEGÓŁY KSIĄŻKI

„Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć” – rozumienie pojęć przez dzieci (lang_book_)

Nakład wyczerpany   


Monika Wiśniewska-Kin

Wydanie I, Kraków 2007, Format B5, Objętość 196 stron, Oprawa miękka, klejona, foli matowa KSIĄŻKA Z PŁYTĄ CD - Wypowiedzi dzieci na temat ich rozumienia niektórych pojęć

ISBN: 978-83-7308-877-1


Książka omawia zagadnienie rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego dzieci 7-10-letnich. W ramach podjętej problematyki omówiono zagadnienie rozumienia znaczenia pojęć wolicjonalnych i mentalnych z perspektywy dzieci, zdolności poznawcze dzieci, ujawniające się w trakcie definiowania pojęć, stopień znajomości znaczenia wybranych pojęć, przygotowywanie dzieci do komunikacji oraz ich wiedzę.

Autorka prowadziła badania empiryczne na terenie szkół podstawowych. Stanowiły one fundament dla drugiego etapu badań , którego celem było ustalenie, jaki wpływ wywiera stosowanie przez nauczycieli koncepcji „oswajania ze sztuką słowa” na – opisane i zdiagnozowane w badaniach eksperymentalnych – umiejętności metaforyzacyjne dzieci.

 

 

 

 

 


Polecamy również z tej kategorii:


Wstecz



Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2017 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się