Szukaj
PROMOCJE - podane ceny dotyczą tylko sprzedaży detalicznej
Kategorie:  
Sortowanie
Zapraszamy do przeczytania recenzji Prof. dr hab. Jana M. Małeckiego: Temat podjęty przez autora jest ważny. Chodzi bowiem o dzieje kultury Krakowa w okresie stosunkowo jeszcze mało rozpoznanym i o historiografię wyprzedzającą powstanie i rozkwit „krakowskiej szkoły historycznej”...
Zapraszamy do przeczytania recenzji Pana Dariusza Wierzchosia (http://histmag.org/): Z ciekawością sięgnąłem po książkę Teresy Siedlar–Kołyszko. Owa ciekawość wynikała, bowiem z chęci uzupełnienia wiedzy o działaniach Polonii po rozpadzie ZSRR na ziemiach obecnej Ukrainy. Książka „Od Smoleńska po Dzikie Pola"...
34.80/19.40
Promocja
Zapraszamy do przeczytania recenzji z Magazynu Literackiego "Książki", nr 8/2008 Jak zachęcić dziecko do zabawy z rówieśnikami? Jak nauczyć bezinteresowności? Jak przekonać, że agresja jest bezproduktywna? Jak zachęcić do sprzątania świetlicy, klasy, parku lub trawnika? Jak przekonać, że warto przestrzegać pewne zasady?...
Zapraszamy do przeczytania recenzji wydawniczych: Prof. zw. dr hab. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska: O Pani Profesor Małgorzacie Kościelskiej mówi się „Pierwsza Dama Polskiej Psychologii Klinicznej”. I proszę mi wierzyć, jest to miano w pełni zasłużone. Od bodaj ćwierć wieku zajmuje się ona badawczą analizą poczucia odpowiedzialności...
Książka dotyczy jakości szkolnego procesu kształcenia, a w szczególności standardów wyznaczających jakość przebiegu tego procesu. Wprowadzenie ich do praktyki szkolnej, pozwala spojrzeć na pracę dydaktyczną nauczycieli nie tylko w aspekcie uzyskiwanych wyników kształcenia. Standardy te bowiem, dotyczące tego „co się dzieje w klasie szkolnej", tworzą możliwości do uzyskiwania satysfakcjonującej oceny pracy dydaktycznej przez...
39.80/25.00
Promocja Wznowienie
Wszyscy współautorzy są zwolennikami ustawicznej reformy systemu edukacyjnego w Polsce. Chcemy do tej idei zachęcić wszystkich polityków, władze oświatowe, wszystkich nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że ...
Książka zawiera reportaż ziem przedrozbiorowych. Jest to aktualny „stan posiadania” w latach 1986–1998. Autorka napisała ją, by uzmysłowić Polakom w Polsce i Polakom na świecie, że po wschodnich rubieżach są ciągle Polacy-spadkobiercy tamtej Rzeczypospolitej, świadomi swojej przeszłości, tożsamości i dziedzictwa narodowego...
44.80/40.00
Promocja
Oddajemy Państwu do rąk najnowsze wydanie książki prof. Johannesa Kierscha pt. Pedagogika waldorfska. Stanowi ono syntetyczne wprowadzenie w jedną z odmian pedagogiki alternatywnej początku XX w., mającej za sobą okres dynamicznej inicjacji i rozwoju, dramatycznych ograniczeń i zakazów w okresie narodowego socjalizmu i w dobie II wojny światowej oraz doświadczającej wraz z przełomem XX i XXI wieku renesansu wychylającego tę myśl i praktykę edukacyjną w przyszłość...
19.80/10.00
Promocja Wznowienie
Zosia i książę Elfów” - to wzruszająca, pięknie zilustrowana opowieść o prawdziwej przyjaźni. Znudzony beztroskim życiem elf szuka przygód w nieznanym, tajemniczym dla niego świecie ludzi. Podczas jednej ze swoich wypraw, spotyka dziewczynkę, która wygląda jak rusałka...
48.00/39.80
Promocja
Prezentowana książka obejmuje zarys koncepcji scholiologii, czyli nauki o szkole. Studium składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje koncepcje scholiologii na tle historii szkoły i szkolnictwa oraz współczesnych teorii i zmian edukacyjnych w systemie szkolnym...
48.00/39.80
Promocja Wznowienie
Książka całościowo przedstawia koncepcję nauki o szkole (scholiologii) na tle historii szkoły i szkolnictwa, współczesnych teorii szkoły i roli w tworzeniu nauki o szkole takich podstawowych dyscyplin naukowych, jak filozofia, psychologia, socjologia, pedagogika, teoria zarządzania, ekonomika i architektura szkoły i innych...
Tematyka książki jest związana z najbardziej aktualnymi pytaniami stawianymi przez wszystkie osoby uczestniczące w procesie edukacji - Co można zrobić, jakie warunki stworzyć, jakie działania podjąć, aby w pełni wykorzystać potencjał uczniów?...
Przedmiotem publikacji jest współdziałanie szkoły specjalnej i rodziny w zaspokajaniu potrzeb rozwoju biologicznego, psychospołecznego i kulturalnego dziecka lekko upośledzonego umysłowo. Zbadanie i ukazanie tego problemu w dzisiejszych warunkach życia dzieci upośledzonych umysłowo i ich rodzin wydaje się zasadne poznawczo i wskazane z terapeutycznego punktu widzenia...
Przeglądając literaturę przedmiotu, można odnieść wrażenie, że coraz większe zainteresowanie budzi tzw. podejście partycypacyjne do zarządzania zasobami środowiska. Ma ono niewątpliwie plusy i minusy. Im większe jest uczestnictwo ludności miejscowej w projektach dotyczących ochrony środowiska...
29.80/18.00
Promocja
Powszechnie uważa się, że wpływ mediów masowych jest rodzajem oszustwa. Mówiąc o oddziaływaniu mediów używa się zwykle sformułowań w rodzaju: manipulacja, dominacja, władza, ubezwłasnowolnienie, kłamstwo, uprzedmiotowienie, kontrola społeczna i wielu jeszcze innych pojęć – zwykle o pejoratywnym znaczeniu. Książka próbuje uporządkować zakres zjawisk wpływu mediów...
34.80/19.40
Promocja
Książka ma charakter podręcznika dla studentów kierunków pedagogicznych i nauczycieli pragnących doskonalić swój warsztat zawodowy. Prezentowane materiały ujmują zagadnienia metodyczne związane z kluczowymi dla praktyki pedagogicznej działaniami: diagnozowania dziecka i jego środowiska, planowania pracy opiekuńczo-wychowawczej i jej organizowania...
W niniejszej publikacji autor pisze o różnych aspektach oddziaływania na sferę moralną chłopców i dziewcząt. W książce omówione zostały zagadnienia charakterystyki wychowania moralnego i...
Problem dyskalkulii doczekał się wielu opracowań teoretycznych i badawczych w literaturze światowej, natomiast w Polsce wzbudził zainteresowanie dopiero w latach dziewięćdziesiątych i nie doczekał się jeszcze zwartych wydawnictw. Monografia jest pracą zbiorową...
Książka składa się z dwóch części, których kolejność jest podyktowana dążeniem do możliwie pełnego, a zarazem merytorycznie uzasadnionego przedstawienia problematyki zdrowia w kontekście wartości i oddziaływań edukacyjnych. Część pierwsza skoncentrowana jest wokół tematów zdrowie – wartość. Podjęto tu rozważania na temat historycznie, cywilizacyjnie i dyscyplinarnie uwarunkowanych sposobów konceptualizacji zdrowia. Poruszono także problematykę kultury zdrowotnej...
„Przetrwali wszystko – wywozili ich do Kazachstanu, na Kołymę i Sybir. Wracali na ziemię przodków, na Inflanty i Żmudź, Wileńszczyznę, na Polesie, Żytomierszczyznę, na ukochane Podole. Niszczeni, wynaradawiani, odradzali się od korzeni. Przetrwali. Świadomi swojego dziedzictwa, są żywym dowodem istnienia i spadkobiercami wielkiej królewskiej Rzeczypospolitej. Byli, są i będą. Tak im dopomóż Bóg i Święty Krzyż”...
39.80/29.00
Promocja
Autorem książki „Zamiast edukacji” jest John Holt, jeden z najbardziej reprezentatywnych dla ruchu domowej edukacji i radykalnej krytyki szkoły powszechnej przedstawicieli amerykańskiej humanistyki. Książkę tę wydał po raz pierwszy w połowie lat siedemdziesiątych minionego stulecia i wpisała się ona w znaczący sposób w dziedzictwo praktyki i myśli pedagogicznej. Jest to niezwykle ujmujący przewodnik po krainie dziecięcego świata, w której uczenie się jest procesem naturalnym, sprawiającym wielką radość, pozwalającym na czerpanie z niego przyjemności. Holt nie pisał tej książki po to, by nauczyciele szkolnictwa powszechnego znaleźli w niej inspiracje do innowacji, czy reform, gdyż w nie absolutnie nie wierzył. Nie chodziło mu o usprawnienie systemu edukacji, ale o całkowite pozbycie się go...
Odwiedziło nas użytkowników
COPYRIGHT © 2018 OFICYNA WYDAWNICZA "IMPULS"

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Korzystanie, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej, oznacza akceptację niniejszej Polityki prywatności stosowania plików cookies
   Zgadzam się